Interim Kund- och leverantörsreskontra – Stockholm -start november

Till ett bolag centralt i Stockholm söker vi nu en Ekonomiassistent med ansvar för kund och leverantörsreskontra med möjlighet till anställning hos kunden.

Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss. 

Uppdraget är beläget:

Stockholm

Tid:

Startdatum under november och ca 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden

Omfattning:

100%

Beskrivning av uppdraget:

Du kommer att ingå i ett redovisningsteam och ansvara för kund och leverantörsreskontra.

I rollen ingår fakturering, uppföljning av kundfordringar, påminnelser, utläggshantering, betalningar etc.

Du rapporterar till Redovisningschefen.

Din profil:

Du har tidigare arbetat i en liknande roll med minst 3 års erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra. Vidare har du erfarenhet av att arbeta minst 2 år i Microsoft Business Central.

Som person är du självgående, strukturerad och noggrann. Du känner dig trygg i din roll inom kund och leverantörsreskontra och är van att självständigt driva ditt arbete. Du har lätt för att skapa kontakter och för att samarbeta.

Ansökan:

I detta konsultuppdrag samarbetar företaget med Prodiem. Urval och intervjuer sker löpande, varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt. Ansökan sker via Prodiems hemsida www.prodiem.se. Vid frågor kontaktar du Susanna Bergman på Prodiem, tfn 070-860 22 76

Prodiem AB
Kontaktperson hos Prodiem
Susanna Bergman
Dela jobbet / uppdraget

Fler lediga jobb / uppdrag